Sıla - Vaziyetler



Bu vaziyetler hayra alamet değil de, 
Durdum düşündüm, 
Yine niye beni buldu eziyetler, 
Aklımı nerede düşürdüm. 

Darıldım sonra barıştım, 
Hayat kısa yol uzun be narin, 
Bilenlere de danıştım, 
Hiçbiri ne âlim ne zâlim. 

Aman yine mi olmamış, 
Devam tamam olmamış, 
Çilem daha dolmamış. 

Bu vaziyetler hayra alamet değil de, 
Durdum düşündüm, 
Yine niye beni buldu eziyetler, 
Aklımı nerede düşürdüm. 

Başa bela bağlanıyorsan, 
Ah be sakat bir de dağlanıyorsan, 
Mutluysan amenna, 
Şarkılardan hal tutmuyorsan. 

Aman yine mi olmamış, 
Devam tamam olmamış, 
Çilem daha dolmamış. 

Bu vaziyetler hayra alamet değil de, 
Durdum düşündüm, 
Yine niye beni buldu eziyetler, 
Aklımı nerede düşürdüm.

Sıla - Vaziyetler 
Albüm: Yeni Ay 
Yapımcı Şirket: COLUMBIA 
Yayın Tarihi: 2014 

ALBÜMÜ SATIN AL; 




0 yorum:

Telif hakları sahibi iseniz;


Telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik var ise bizimle iletişime geçerek bildiriniz.Bildirmeniz durumunda ilgili içerik en geç 3 iş günü içerisinde kalıcı olarak kaldırılacaktır.