Home » , , » Mustafa Ceceli - Leyla

Mustafa Ceceli - Leyla



Fırtınalar kopuyor başımda
İçimde aşktan
Ben sana şu kalbimi
Kaptırdım çoktan

Gördüğüm günden beri
Gelemedim kendime
Nasıl baktıysan öyle
Çıkmıyorsun aklımdan

Ara ara oraları bulunmaz
Sarsam seni sevsem yine doyulmaz
Aşığa her adres sorulmaz
Kayboldum yolundan
Yine sil baştan

Saklanmış canımın içi yine
Aradığım senmişsin meğer
Ben koptum müsaadenizle
Bu yol leyla’ya gider.



Mustafa Ceceli - Leyla
Albüm: Zincirimi Kırdı Aşk
Yapımcı şirket: Doğan Music Company
Çıkış tarihi: 2017

ALBÜMÜ SATIN AL;



0 yorum:

Telif hakları sahibi iseniz;


Telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik var ise bizimle iletişime geçerek bildiriniz.Bildirmeniz durumunda ilgili içerik en geç 3 iş günü içerisinde kalıcı olarak kaldırılacaktır.