Home » , , , , » Mustafa Ceceli & İrem Derici - Kıymetlim

Mustafa Ceceli & İrem Derici - Kıymetlim



Seni benden alamazlar
Fırtına da kalamazlar
Canım canım canım gülüm
En kıymetlim!

Beni sensiz bulamazlar
Kuşlar bile uğramazlar
Canım canım canım gülüm
En Kıymetlim!

Akşamlar ve sabahlar benim için hep aynılar
Bakamam ki ne gerek var?
Niye var ki bu aynalar?
Üstümdeki hırkada bak
Hala saçının teli var

Akıllanır sanma beni
Burda hala bir deli var

Başkasını sevmemek var
Ölüp de hiç görmemek var
Bağır çağır söylemek var
Kıymetlim bana geri dön

Hiç kimseyi sevmemek var
Ölüp de hiç görmemek var
Baştan sona söylemek var

Kıymetlim bana geri dön
Kıymetlim burada o yön.



Mustafa Ceceli & İrem Derici - Kıymetlim
Albüm: Zincirimi Kırdı Aşk
Yapımcı şirket: Doğan Music Company
Çıkış tarihi: 2017

ALBÜMÜ SATIN AL;



0 yorum:

Telif hakları sahibi iseniz;


Telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik var ise bizimle iletişime geçerek bildiriniz.Bildirmeniz durumunda ilgili içerik en geç 3 iş günü içerisinde kalıcı olarak kaldırılacaktır.