Home » , , » Mustafa Ceceli - Anmam

Mustafa Ceceli - Anmam



En başa dönmeye hiç gerek yok
Anladım, anladım
Giderken bile arkama
Hiç bakmadım, bakmadım

Nelerden vazgeçtim?
Pişman olmadım, olmadım
Sonunu düşünen kahraman olamaz
Korkmadım, korkmadım

Demedim mi dünya güzeli?
Aşk bitince bozulur ezberi

Anmam, anmam adını bir daha
Bakmam, bakmam mazide yaşanana
Yormam, yormam ne seni ne beni
Baksın herkes kendi yoluna.



Mustafa Ceceli - Anmam
Albüm: Zincirimi Kırdı Aşk
Yapımcı şirket: Doğan Music Company
Çıkış tarihi: 2017

ALBÜMÜ SATIN AL;



0 yorum:

Telif hakları sahibi iseniz;


Telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik var ise bizimle iletişime geçerek bildiriniz.Bildirmeniz durumunda ilgili içerik en geç 3 iş günü içerisinde kalıcı olarak kaldırılacaktır.