Home » , , , , » Hüsnü Arkan - Gönül Yarası (Cem Adrian ile)

Hüsnü Arkan - Gönül Yarası (Cem Adrian ile)


Han viran olmuş, yollar perişan
Susadım, elinden içmeye geldim
Yâre bir sırrım var, açmaya geldim

Ne bir seda kalmış, ne bülbül hani
Yârin bahçesinde açan gül hani
Sırrım alev aldı, yanmaya geldim

Gönül yarası bu, sözün neresi bu
Yıkıldım eşiğine, susmaya geldim
Gönül yarası bu, unut çaresi bu
Yoruldum, kapında düşmeye geldim

Ben eyvah bilmezdim, eyvahım oldun
Ben Allah bilmezdim, dergâhım oldun
Nasıl cehennemsin yanmaya geldim

Sizde bulunmaz mı derdime deva?
Zalime mi kalsın şu yalan dünya?
Zalime mi kalsın şu yalan dünya?

Gönül yarası bu, sözün neresi bu
Yıkıldım eşiğine, susmaya geldim
Gönül yarası bu, hadi sırası bu
Hazırım, canımdan geçmeye geldim


Gönül yarası bu, sözün neresi bu
Yıkıldım eşiğine, susmaya geldim
Gönül yarası bu, unut çaresi bu
Yoruldum, kapında düşmeye geldim.


Hüsnü Arkan - Gönül Yarası (Cem Adrian ile)
Albüm: Kırık Hava
Yapımcı şirket: Ada Müzik
Çıkış tarihi: 2015

ALBÜM SATIN AL;


HÜSNÜ ARKAN SOSYAL MEDYA;



0 yorum:

Telif hakları sahibi iseniz;


Telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik var ise bizimle iletişime geçerek bildiriniz.Bildirmeniz durumunda ilgili içerik en geç 3 iş günü içerisinde kalıcı olarak kaldırılacaktır.