Home » , , , , , » Ozan Doğulu Ft. Gülden Mutlu - Uzun Lafın Kısası Sözleri

Ozan Doğulu Ft. Gülden Mutlu - Uzun Lafın Kısası Sözleri


Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Sözleri


Uzun Lafın Kısası
Çok Özledim Durumun Esası
Bu Bir Temas, Bir Soluk
Derdimin Devası Bu.

Kalbim Bir Adım Atsa…
Ayaklarım Geri Gidiyor
Korkumdan Mı Arzumdan Mı?

Vefasız Hiç Düşündün Mü
Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü?
Her Gece Her Yanım Titrerken
Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü?

Tenin Zindan, Fikrim Düşman
Kalan Mağdur Giden Pişman
Gel Gör Ki Aşk Sebepmiş…
Bak Bitince Dağılıyor Insan.










Ozan Doğulu Ft. Gülden Mutlu - Uzun Lafın... paylaşan: Besteler

0 yorum:

Telif hakları sahibi iseniz;


Telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik var ise bizimle iletişime geçerek bildiriniz.Bildirmeniz durumunda ilgili içerik en geç 3 iş günü içerisinde kalıcı olarak kaldırılacaktır.