Berkay - Hasret Rüzgarları Sözleri


Berkay Hasret Rüzgarları Sözleri




Hasret Rüzgarları Çok Erken Esti
Savrulduk Sevgilim Dertlerden Yana
Zamansız Dökülen Yapraklar Gibi
Ayrıldık Sevgilim Doymadım Sana

Nasıl Başlamıştı Bak Nasıl Bitti
En Güzel Duygular Silindi Gitti
Nasıl Da Sevmiştim Bilirsin
Sen Ayrıldık Sevgilim Doymadım Sana

Nasıl Da Sevmiştim Bilirsin Seni
Ayrıldık Sevgilim Doymadım Sana
O Çocuk Gülüşün Aklımdan Gitmez
Yalvarsam Tanrıya Yazımı Silmez

Boşalan Kadehler Teselli Etmez
Ayrıldık Sevgilim Doymadım Sana
Boşalan Kadehler Teselli Etmez
Ayrıldık Sevgilim Doymadım Sana.









Berkay - Hasret Rüzgarları (Lyrics) paylaşan: Besteler

0 yorum:

Telif hakları sahibi iseniz;


Telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik var ise bizimle iletişime geçerek bildiriniz.Bildirmeniz durumunda ilgili içerik en geç 3 iş günü içerisinde kalıcı olarak kaldırılacaktır.